Common rail или дюза-помпа
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Common rail или дюза-помпа
м47-закъсняло директно впръскване,веселата помпа VP44.няма смисъл от мазохизъм
и какви са тези разходи на бензина 14-15л.това е нереално
и какви са тези разходи на бензина 14-15л.това е нереално
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Common rail или дюза-помпа
М47 не е никак лош мотор просто масата такива коли са здраво амортизирани и са си тиктакаща бомба със закъснител. Както впрочем са и ТДС-ите.....
Si non confectus, non reficiat.
Re: Common rail или дюза-помпа
Разходите ги гледах в темата за Е46. И на мен ми се сториха подозрително високи, но нямам познати с бензинови 3-ки, които да разпитам. И в testdrive гледах. За 316 и 318 дават 12л градско, за 323 - 13л.. Което според мен си е сериозен разход и е неоправдан за относително малка кола.
Мислех да си търся E46/E39 с common rail, защото TDS-ите ми се виждат доста морално остарели и май не са особено добра инвестиция. Затова исках да знам повече за този двигател (2.0, 136 к.с.) и до колко си заслужава. Но явно ще се опитам да го избегна.
Ще поразуча повече и за бензиновите 3-ки. Знам, че като караш BMW, не гледаш разхода, но аз пътувам доста и затова го имам предвид. Ако се окаже, че се вместват в ~7.5 извънградско и ~11.5 градско, може и такава да потърся. Не съм от заклет дизел фен
Благодаря на всички за отговорите
Мислех да си търся E46/E39 с common rail, защото TDS-ите ми се виждат доста морално остарели и май не са особено добра инвестиция. Затова исках да знам повече за този двигател (2.0, 136 к.с.) и до колко си заслужава. Но явно ще се опитам да го избегна.
Ще поразуча повече и за бензиновите 3-ки. Знам, че като караш BMW, не гледаш разхода, но аз пътувам доста и затова го имам предвид. Ако се окаже, че се вместват в ~7.5 извънградско и ~11.5 градско, може и такава да потърся. Не съм от заклет дизел фен
Благодаря на всички за отговорите
- sshtskv
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Common rail или дюза-помпа
peters75 написа:acho.rs написа:Бомба-дюза хич не е недоразумение . Спряха я на първо място защото не може да покрие еко нормите (не тези за СО2) заради невъзможността за 4-5 впръсквание на такт и заради грубия ход , недопустим за претенциите за лукс на Ауди .
Забрави да споменеш високия разход на гориво и зверската цена на дюзите.Та това не ли едно голямо недоразумение.
4.2 на 100 е наистина висок разход при 101кс...
jamesj написа:Разходите ги гледах в темата за Е46. И на мен ми се сториха подозрително високи, но нямам познати с бензинови 3-ки, които да разпитам. И в testdrive гледах. За 316 и 318 дават 12л градско, за 323 - 13л.. Което според мен си е сериозен разход и е неоправдан за относително малка кола.
Мислех да си търся E46/E39 с common rail, защото TDS-ите ми се виждат доста морално остарели и май не са особено добра инвестиция. Затова исках да знам повече за този двигател (2.0, 136 к.с.) и до колко си заслужава. Но явно ще се опитам да го избегна.
Ще поразуча повече и за бензиновите 3-ки. Знам, че като караш BMW, не гледаш разхода, но аз пътувам доста и затова го имам предвид. Ако се окаже, че се вместват в ~7.5 извънградско и ~11.5 градско, може и такава да потърся. Не съм от заклет дизел фен
Благодаря на всички за отговорите
Aз карам много и пътувам. Карам три литров дизел и...
- Мерджан
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
- Мечтае да кара: E53 4.8iS
Re: Common rail или дюза-помпа
Помпа-дюза е дори по-добрата технология на впръскване, от Фолксваген я спряха заради по-високите цени на елементите и заради по-високите разходи за развиване на технологията. Разхода на гориво е дори по-нисък от двигател с еквивалентна мощност с Комън-рейл или конвенционална ГНП, защото налягането на горивото при впръскване е много по-високо и изгаря по-добре, като се оползотворява повече и КПД-то е по-високо от на обикновен дизел. Друга причина, която по-напред в темата е спомената е и екологията, която при двигатели без DPF е еднаква при комън.рейл и помпа-дюза, но поради ред причини, филтрите, които се слагат при помпа-дюза са по-скъпи за изработка, от което следва че тази технология, въпреки предимствата си пред другите, става неизгодна за Фолксваген, а печалбата е на първо място днес.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Common rail или дюза-помпа
Не мога да се съглася с това, но както и да е... Няма как с помпа дюза да се контролира толкова прецизно и ефективно работния процес, просто защото едно е да контролираш само дюза, друго е да искаш да направиш толкова брой цикли на помпа, за да реализираш толкова много впръсквания за някакви милисекунди. Да не говорим, че с последните поколения на common rail-а разликата в налягането на впръскване далеч не е толкова голяма както едно време...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Common rail или дюза-помпа
Имай предвид че ПД е технология която се развива само няколко години . Не е реално да се сравняват с последното поколение КР . За мен е достатъчно че са страшни орехомелачки ти дизели и имат груб ход . Ако ще и 3/100 да горят , не стават .
- hanzu
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.03.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Все още нищо :(
- Мечтае да кара: Моята мечта
Re: Common rail или дюза-помпа
Момчета да питам този 320д 136кс. надежден ли е или не?
Каква е разликата между 320д 136кс. и 320д 150 кс.?
Каква е разликата между 320д 136кс. и 320д 150 кс.?
Re: Common rail или дюза-помпа
И мен това доста ме вълнува.
Чета много отрицателниви отзиви за 2.0, 136 к.с. Мислех, че е common rail, но после се оказа, че не е. Но оставам с впечатлението, че просто е страшно разпространен и затова има най-много мнения за него.
Поразпитах още малко и чух, че уж бил един от най-добрите дизелови двигатели на BMW, защото върви сравнително добре, разходът му е добър, а поддръжката е по-евтина от на common rail-овия еквивалент (2.0, 150 к.с.). Това е разликата между двата, за която си писал.
А 2.0, 136 к.с. се използва и в 5-та серия.
Предстои ми скоро покупка на BMW и първоначално мислех да избягвам този двигател, но сега си промених решението (стига да намеря екземпляр в добро състояние).
Чета много отрицателниви отзиви за 2.0, 136 к.с. Мислех, че е common rail, но после се оказа, че не е. Но оставам с впечатлението, че просто е страшно разпространен и затова има най-много мнения за него.
Поразпитах още малко и чух, че уж бил един от най-добрите дизелови двигатели на BMW, защото върви сравнително добре, разходът му е добър, а поддръжката е по-евтина от на common rail-овия еквивалент (2.0, 150 к.с.). Това е разликата между двата, за която си писал.
А 2.0, 136 к.с. се използва и в 5-та серия.
Предстои ми скоро покупка на BMW и първоначално мислех да избягвам този двигател, но сега си промених решението (стига да намеря екземпляр в добро състояние).
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Common rail или дюза-помпа
M47 136 коня не е никак лош мотор - проблема му е същия като на ТДС-а - много е разпространен и има страшно много гробници. Слабите му места са VP44 помпата и турбото - но пък не са много скъпи за ремонтиране (помпата се прави за 300-400 лева, а турбото за 600-700 лева). Иначе е хубав мотор, с достатъчна мощност и доста приличен разход.
Si non confectus, non reficiat.
- BMW//MPower
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: Добрич
Re: Common rail или дюза-помпа
А защо никой не спомена Е39 525d (163к.с) да не би да е лош?
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Common rail или дюза-помпа
BMW//MPower написа:А защо никой не спомена Е39 525d (163к.с) да не би да е лош?
Това е един много хубав и много подценяван мотор.
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Common rail или дюза-помпа
Защо да е подценяван ?
Когато до преди няколко години имаше акциз, 525д държеше грозно висока цена, точно беше единствения хубав неакцизен мотор за Е39 .
Работата е че се монтира само на Е39 и не е много масов ... Пък и като има 530д , за какво ти е 525д
Когато до преди няколко години имаше акциз, 525д държеше грозно висока цена, точно беше единствения хубав неакцизен мотор за Е39 .
Работата е че се монтира само на Е39 и не е много масов ... Пък и като има 530д , за какво ти е 525д
- BMW//MPower
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: Добрич
Re: Common rail или дюза-помпа
Моите впечатления са,че Е39 525д (163),като вървеж изобщо не се дава на Е39 530д (184) и на Е46 20д(150) и върви изненадващо добре за колиграмите си.
За разхода са ми още по-добри впечатленията(под 10 във Варна).
За разхода са ми още по-добри впечатленията(под 10 във Варна).
- doncheff
- младши ентусиаст
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Common rail или дюза-помпа
Наскоро си купих М47N мотора на БМВ 320d touring. Първите впечатления от тази кола са ми, че върви страшно добре, като за дизел, харчи 7 градско и 4.1 по магистралата на 6-та скорост на 120 км/ч. Направо се родих и с разход и с возия и с динамика. За сега съм много доволен. Надявам се и занапред да остана така
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани