DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Здравейте пичове. Така, да започна от там, колата ми е 2004 година Е60. Когато я купих беше със най обикновенни халогенни светлини, без лупи без ксенон, след време, реших да направя ретрофит и сложих от LCI фарове адаптивни както и смених LM модула с този който се води с най много екстри, LM2.C35 или С36 мисля че беше. Та, всичко по фаровете и стоповете работи без никакви ядове, фаровете си завиват, стоповете си работят както трябва, та тъй като пътувам вечерно време доста, реших да направя една малка глезотия пък и ми изпадна на доста изгодна цена огледало с FLA, аларма, компас и бутони за гараж. Моето огледало имаше само за затъмняваше. Та, дойде огледалото, намерих схема за свързване и се оказа уж лесно, взима се K-CAN от сензора за дъжд, свързах го, след което записах VO в CAS и LM. Следователно ъпдейтнах до последна версия KOMBI, след това default coding, включих всичко необходимо за FLA в LM/CCC. Съответно вицждам вече и FLA модула в INPA и е ОК, както и в iDrive тикчето е отметнато тоест включен. Та, давам светлините на А режим и светва зелената лампичка на копчето за светлините, но когато бутна лоста за дългите напред, за да включа сензора, при първото бутане на лоста, зелената лампичка на врътката за светлините изгасва, а на таблото не се показва индикатора за това че е на ауто режим, като бутна лоста отново се включват дългите и зелената лампичка светва. Забелязах и друго, тъй като огледалото е от кола LCI, на буксата която взех с новото огледало има 6 кабела към огледалото а на моето огледало са 5 кабела, като цветовете са различни и не успявам да намеря никъде диаграма, моля за помощ. При опит за прочитане на FLA модула със NCS ми дава грешка и не дава да го кодира, също така на ISTA+ показва No communication with High beam assistant FLA. Ще прикача видео и снимки от грешката която записва в NCS както и на моето огледало и кабелите. Благодаря предварително, ще почерпя.
https://mega.nz/folder/tSlXQICI#KLBogMg6daxLJAa1cGsMGg
https://youtube.com/shorts/oS77zmy2veI
https://mega.nz/folder/tSlXQICI#KLBogMg6daxLJAa1cGsMGg
https://youtube.com/shorts/oS77zmy2veI
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Провери си кан комуникацията или най-лесно пробвай друго огледало
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Atsalov написа:Провери си кан комуникацията или най-лесно пробвай друго огледало
Извинявам се за глупавия въпрос, но как да проверя кан комуникацията? Сензора за дъжд си работи без проблем. Относно огледалото, за жалост нямам друго такова под ръка за да тествам. Благодаря Ви за отговора.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Мисля, че не всяко табло преди фейса има опция да изобразява на дисплея символа за FLA. Аз поради тази причина при същия ретрофит смених таблото с фейсово.
Кан шината се мери с осцилоскоп, има достатъчно картинки в нета как трябва да изглеждат сигналите. Имай в предвид, че така може да провериш само дали имаш някакво претоварване по шината, дали наистина работи FLA сензора може да се разбере или със замяна с друг или вероятно с диагностика.
Кан шината се мери с осцилоскоп, има достатъчно картинки в нета как трябва да изглеждат сигналите. Имай в предвид, че така може да провериш само дали имаш някакво претоварване по шината, дали наистина работи FLA сензора може да се разбере или със замяна с друг или вероятно с диагностика.
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: DIY High Beam Assistant FLA - PROBLEM
Здравей колега, благодаря за отговора. Моето табло е фейсово, модула е ъпдейтнат. Нещо много странно, реших да пробвам вечерта и FLA-то проработи, включва и изключва без проблем, малко се шашка като има повече знаци и ги гаси дългите но като цяло работи много адекватно. Но не мога да го прочета нито с NCS нито със ISTA+ показва ми грешка с комуникацията FLA_65. Същото като на този колега, но не мога да разбера какво иска.SpasT написа:Мисля, че не всяко табло преди фейса има опция да изобразява на дисплея символа за FLA. Аз поради тази причина при същия ретрофит смених таблото с фейсово.
Кан шината се мери с осцилоскоп, има достатъчно картинки в нета как трябва да изглеждат сигналите. Имай в предвид, че така може да провериш само дали имаш някакво претоварване по шината, дали наистина работи FLA сензора може да се разбере или със замяна с друг или вероятно с диагностика.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1328812
Sent from my iPhone using Tapatalk
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани