BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от El Diablo » 19 Яну 2014, 11:54

Taruno написа:El Diablo говори си каквото искаш прегледал съм 3ри чуждестранни форума и не съм намерил една m57 със скъсана верига под 500к км, говорих и с авер в М кар и те не са чували за такова животно, което да е поддържано правилно.

.... ми вземеш парите ..... колко се самонадеяни не е истина

пс. говорим за M47/57 за тях скъсана верига НЕ Е ЧЕСТ проблем точка, има случаи, но са редки и колите са съмнителни, най-вече при X5, защото е по-тежка и се износва повече.
близо час търся за 5тица м57 със скъсана верига и намерих ЕДИН случай.

Отделно ако толкова се притеснява колегата като пари не е нещо кошмарно между 750 и 900 лв. зависимост от майсторите колко ще вземат и край следващите 300 000 - 500 000 км не мислиш повече за това.

писах в темата, че сменихме на X3ката само заради оная глупава плашеща тема и какво се оказа 250 000 км, в които не е жалена тая кола и обтегачите имаха повече от 2/3 ход още.

Ако става за въпрос има повече теми с M54 със проблемни вериги отколкото с дизела

пс. пс. има повече теми дори за E 320 CDI със скъсана верига отколкото за M57



Чети си още форуми, само да ви питам колко от Вас ще тръгнат да си ремонтират кола/джип със скъсана верига в официален сервиз, ако не е гаранционно? 1/100? :mhihi:
Няма смисъл да ви отварям на нещата, мислете си че късат вериги на 500000км :mhihi:

Bobo съвета ми е ходи си до Германия като Cinder-a и си докараи кола оттам ако искаш да останеш наистина доволен:)
Може да питаш колегата iceblast каква огромна е разликата в разхода м/у 530д автомат и 525д с ръчни ск.

В тази тема също някои колеги са запознати, макар да е преди бая време.


viewtopic.php?f=126&t=284723

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Taruno » 19 Яну 2014, 14:31

Пишеш доста ароганто и изключително дразнещо, но не прилагаш едно доказателство за твърденията ти. Колегата bobo лично ти препоръчвам да огнорираш подобни дървени философи, които си мислят, че са много интересни. Истината ако слушаш подобни мнения ще е не взимай никакво дизелово БМВ те не стават за нищо :D

И да точно форумите проверявам, защото това е един от големите плюсове на марката, че хората споделят всяка дребна и едра повреда без да се правят на всезнайни богове(нещо, което напоследък не може да се каже за българския форум). Като цяло относно веригата. Тя се къса след доста симптоми, които са ясно изразени и не се появяват 2 км преди да се скъса, а 2000

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от El Diablo » 19 Яну 2014, 15:10

Не ми пиши форумен герои, които си мисли че М57 късат верига на 500 000 км :mhihi:

Тази тема ще е полезна на колегата Bobo

viewtopic.php?f=116&t=311615


от темата..

nmishev написа:Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.



Strabex написа:Сега да пиша и аз по темата. Преди година видях темата и се притесних че засяга точно моя двигател 231к.с. но нямах никакви шумове и си казах че всичко е 6 и няма да ги пипам. Така допреди месец видях 2 бмв-та в сервиза на мой приятел едното 231к.с , а другото 235коня на реални 180 000км с скъсани вериги и освен кривите клапани тези мотори кривят и разпределителни валове. Тогава леко се притесних и след като майстора ги направи реших да вкараме моята и да сменя ангренажа. Когато отворихме и видях състоянието на веригите, зъбните колела и обтегачите леко казано останах шашнат. Хидравличния обтегач беше до крайно положение изскочил, веригите много разтеглени а зъбите на зъбните колела с 1/3та по малки от тия на новите. Центровката на двигателя е бягала поне с 2 зъба точно от това. Аз смених 3те вериги с всички зъбни колела, обтегачи, болтове всичко по ангренажа. След цялата гимнастика разликата с работата на мотора е огромна- на празен ход имаше леко претрепване което изчезна, двигателя много по тихо работи от преди. Съветвам тези които са с такива двигатели и не знаят състоянието на ангренажа да отворят профилактично да ги сменят, защото после става голяма цифромания.


MadChicken написа:Преди 1-2 седмици в BMW в Бургас видях една като твоята с 218кс, на която двигателя беше разпилян по пода :mrgreen:
Съответно не беше профилактично...



netmurder написа:Ами тук където живея са минимум 5 бройки скъсани... Ремонта на единия го знам излезе към 5к. А и сега като го слушам мотора, след ремонта си е леко шумен....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от bordo_77 » 19 Яну 2014, 19:14

Дори и да има риск от късане на вериги, аз не виждам какъв е проблема след покупка на такъв автомобил на над 200000км., да се предвиди такъв превантивен ремонт. Купуваме коли за 20000 лева, а се стискаме за още 800 лева за вериги, при положение че има далеч по скъпи ремонти. Смяна на комплект вериги се прави на 200000км. Че то на Голф 3 смяната на ремъци+всичките части излиза сигурно над 300-400 лева с труда :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Taruno » 19 Яну 2014, 20:07

El Diablo написа:Не ми пиши форумен герои, които си мисли че М57 късат верига на 500 000 км :mhihi:

Тази тема ще е полезна на колегата Bobo

viewtopic.php?f=116&t=311615


от темата..

nmishev написа:Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.



Strabex написа:Сега да пиша и аз по темата. Преди година видях темата и се притесних че засяга точно моя двигател 231к.с. но нямах никакви шумове и си казах че всичко е 6 и няма да ги пипам. Така допреди месец видях 2 бмв-та в сервиза на мой приятел едното 231к.с , а другото 235коня на реални 180 000км с скъсани вериги и освен кривите клапани тези мотори кривят и разпределителни валове. Тогава леко се притесних и след като майстора ги направи реших да вкараме моята и да сменя ангренажа. Когато отворихме и видях състоянието на веригите, зъбните колела и обтегачите леко казано останах шашнат. Хидравличния обтегач беше до крайно положение изскочил, веригите много разтеглени а зъбите на зъбните колела с 1/3та по малки от тия на новите. Центровката на двигателя е бягала поне с 2 зъба точно от това. Аз смених 3те вериги с всички зъбни колела, обтегачи, болтове всичко по ангренажа. След цялата гимнастика разликата с работата на мотора е огромна- на празен ход имаше леко претрепване което изчезна, двигателя много по тихо работи от преди. Съветвам тези които са с такива двигатели и не знаят състоянието на ангренажа да отворят профилактично да ги сменят, защото после става голяма цифромания.


MadChicken написа:Преди 1-2 седмици в BMW в Бургас видях една като твоята с 218кс, на която двигателя беше разпилян по пода :mrgreen:
Съответно не беше профилактично...



netmurder написа:Ами тук където живея са минимум 5 бройки скъсани... Ремонта на единия го знам излезе към 5к. А и сега като го слушам мотора, след ремонта си е леко шумен....


Чешит си ти бе човек, тоя с 1то мнение го даваш за пример, като нищо някой от събратята с E36 да се прави на интересен(често срещано за нашия форум). Но всеки сам си преценява иначе доколкото разбрах от далеч по-обстойното ми търсене, че 535 мотора е със по-лека верига и от там идва и по-бързото и разтягане( не мога да говоря със сигурност за това, но това е в 5series.net, подобна верига се ползва и в E70 3.0 sd и там са по-чести случаите, както казах по-горе заради тая тема тичах до сервиза само да установя, че дадох 750 лв. за нищо(не че съм недоволен, просто тая X3 не очаквам да е във семейството дълги години и да се оползотвори ремонта)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bobo » 19 Яну 2014, 22:30

bordo_77 написа:Дори и да има риск от късане на вериги, аз не виждам какъв е проблема след покупка на такъв автомобил на над 200000км., да се предвиди такъв превантивен ремонт. Купуваме коли за 20000 лева, а се стискаме за още 800 лева за вериги, при положение че има далеч по скъпи ремонти. Смяна на комплект вериги се прави на 200000км. Че то на Голф 3 смяната на ремъци+всичките части излиза сигурно над 300-400 лева с труда :mhihi: .

Проблем няма, ама нали трябва да знаем, че трябва да се направо превантинво...

Благодаря за мненията на всички, ще са ми полезни.
Ако има друго - пишете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от timur_lenk » 19 Яну 2014, 23:23

В БМВ 3 пъти поръчвах части.Всеки път идваше или на половина или друга част.Представям си ако ми правят веригите там.Не мога да си сменя маслото на дифа защото нямат.Сега се чудя от къде да си купя.
Имах нафта в маслото,като им казах само мигаха.Незнам какви км е минала с нафтата вътре.Като количество маслото беше 3 л повече.60% наличие на дизел показа лабораторната проба.Колко трябва да чакам да скъса тази верига,колата в момента пее.Моторът е неубиваем според мен за да издържи на това нещо.Ако някой е скъсал верига има причина,която си остава загадка.Според мен е тунинг на мотора,който има всеки 2ри.С N47 явно има нещо за да пропищи половината свят от неговата верига.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от bmw545i » 20 Яну 2014, 11:49

timur_lenk написа:В БМВ 3 пъти поръчвах части.Всеки път идваше или на половина или друга част.Представям си ако ми правят веригите там.Не мога да си сменя маслото на дифа защото нямат.Сега се чудя от къде да си купя.
Имах нафта в маслото,като им казах само мигаха.Незнам какви км е минала с нафтата вътре.Като количество маслото беше 3 л повече.60% наличие на дизел показа лабораторната проба.Колко трябва да чакам да скъса тази верига,колата в момента пее.Моторът е неубиваем според мен за да издържи на това нещо.Ако някой е скъсал верига има причина,която си остава загадка.Според мен е тунинг на мотора,който има всеки 2ри.С N47 явно има нещо за да пропищи половината свят от неговата верига.



+ 1 Никой в моето обкръжение не късал или сменял верига. :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 24.03.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 525d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от ivan_petkov » 24 Мар 2014, 17:53

не мога да разбера защо трябва да се плюе този двигател 520д 177 к.с аз карам същото и не ми е правило проблеми с веригата айде малко потропва ама много рядко.Двигателя е надежден зависи как я караш, но пак ви казвам не се лъжете или да четете тука и да се лъжете вярно данъка е по нисък и двигателя си е малко бавничак ама тегли като бик ;)) маслото го сменям на 10 000 км. :)) Не исках да бъда груб :mrgreen: :mrgreen: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 9:56

Плюем звучи все едно гроздето е кисело, в случая констатираме обществена тайна на БМВ за проблеми в дизайна на колянов вал и верига. Факт е че късат, и щом твоя мотор "леко" потропва те съветвам да предприемеш мерки преди да стане дебел ремонта. Мотора е хубав иначе от към динамика/разход, но веригата си е голям проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от a1n » 25 Мар 2014, 16:01

То лошото е че на N47 веригата е много задълбана отзад на двигателя, и трябва целия да се сваля, това си е сърдечна операция и после не се знае дали ще е същия, не е като да се смени за 700лв нормална верига. Имам предвид че дори и превантивно да го направиш пак ще ти излезе 2-3к с труда и частите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 16:06

Същото е, само където трябва да вадят мотора. Смяната на верига си е смяна на верига, центроват ли я като хората - няма ядове. Ако не успеят от първият път, ще повторят. Предполагам, че труда ще е около 500лв. Веригите на моята с всичко, включително и болтовете и гайките са около 850лв., само частите, предполагам и тук ще е нещо подобно. Коляновият вал май е 1500лв., така че отиваме на ремонт около 3к. което пак не е чак толкова много.

Лошият вариант е да роди когато си в чужбина, ей тогава само за пътна помощ ще извадиш пари колкото за ремонта :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от a1n » 25 Мар 2014, 16:12

така е колега Ice. Изключвам щума на метал в метал от видеата за N47 в ютуб ... та тъпото е че не може да се определи дали има проблем веригата (или може? :dunno: ) без да се разкача мотора. Аз нямам такъв пронизителен звук, ама ми се струва по-шумен мотора от 6ка например, просто се колебая между дали се вкарвам във филми или да дам както казваш 3к превантивно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 17:13

Ако шума на мотора е равномерен, няма проблеми, но ако се променя в "критичните" обороти - е затръгвала.

Нормално 6така да работи по-добре, много по-балансиран е от 4 цилиндровите мотори. Да чуеш 3-цилиндровите как работят, като кафемелачки са :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от ordanco » 03 Май 2014, 23:48

Bobo написа:Тоест пичове, да разбирам че разликата между 520/525д е примерно 2 литра.
Ако това е така, не е проблем - но пак казвам останал бях с впечатлението че е 4 и нагоре =)

http://www.cars-data.com/en/bmw-520d-specs/7379

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook