BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bobo » 13 Яну 2014, 13:12

Здравейте колеги, не намерих подобна тема, затова пускам информативно темата, което е питане а именно - какви са отзивите за тези два двигателя: BMW E60 - 520D 177к.с. / 525D 197к.с. 2007/2008

Интересуват ме:
-слаби места и възли
-двигателите достатъчни ли са за това купе
-обща здравина
-какво харчат градско в Варна/София, колата ще се кара доста тук
-автоматиците как се справят, какъв е автомата на тази кола, мултитроник ли е хидротрансформатор ли е
-знам че има някакъв дерт с веригата, до колко това трябва да ме спре ако съм харесал такава кола

Какво трябва да зная за този автомобил като основни неща, за да нямам големи изненади след това. Разходи и обслужване.

Също така, Facelift откога започва при е60(03,2007?). Какво представялва LCI ?

Благодаря предварително
Последна промяна Bobo на 25 Мар 2014, 17:27, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 177к.с.

Мнение от iceblast » 13 Яну 2014, 13:46

525D от тези години е 197к.с. и е за предпочитане пред 520Д 177к.с., защото 520 къса вериги.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bobo » 13 Яну 2014, 13:56

Благодаря, редактирах си мнението.

20Д не се ли води по-модерния двигател от двата?

по другите въпроси нещо?

колега виждам че караш 525д, какъв разход ти дава?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Taruno » 13 Яну 2014, 14:29

2.0 d e n47 и има сериозни проблеми с коляновия вал заради което къса вериги. 525 и 177 и 197 е М57 и е страхотен двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bexim » 13 Яну 2014, 14:30

Taruno написа:2.0 d e n47 и има сериозни проблеми с коляновия вал заради което къса вериги. 525 и 177 и 197 е М57 и е страхотен двигател.

:yes:
Няма смисъл да продължаваш изследването - просто взимай 6-така. :)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от a1n » 13 Яну 2014, 14:33

Карам 177к.с. face (LCI)

-слаби места и възли - аз имах проблем само с филтъра за твърди частици
-двигателите достатъчни ли са за това купе - напълно за мен, двигателя е напълно нова генерация, и колата върви повече от прилично равносилно на 2.5 6цил от старото поколение.
-обща здравина - като останалите е60-та, особенно съм очарован от окачването, като моята я тормозя из София и хич не я жаля и досега не съм сменял нищо по окачване (карам я близо 8 месеца)
-какво харчат градско в Варна/София, колата ще се кара доста тук - реално около десятка нафта имаш в задръстванията, всеки който каже по-малко, или лъже или кара само в неделя. Светофар до светофар в понеделник сутринта и вечерта на студен двигател от/до работа толкова.
-знам че има някакъв дерт с веригата, до колко това трябва да ме спре ако съм харесал такава кола - според мен късмет и поддръжка, уж има проблем но мисля че се преекспонира. Мисля че процента на проблемните коли с веригата е доста малък. Въпреки че има подписка но от БМВ не признават офицялно проблема. Виж из youtube видея с звука на N47 при разхлабена верига и се услушвай като купуваш кола. Забележи че двигателя е малко по-шумен от 6ка поради ред причини, но при разхлабена верига шума е съвсем усезаем

Какво трябва да зная за този автомобил като основни неща, за да нямам големи изненади след това. Разходи и обслужване. - обслужването е като на останалите е60ци (има много теми). Двигател да не шуми на верига, да няма масло около турбото, ДПФ-то го проверете дали е чисто(ако не е премахнато), дюзите вижте на диагностика дали са в норми, общо взето като я закараш на сервиз които е компетентен те знаят и ще ти кажат дертовете и.

Също така, Facelift откога започва при е60(03,2007?). Какво представялва LCI ? - 24 Март 2007 започва фейса, ето тук подробности.

Ощо взето взимай фейс приятел, няма да сбъркаш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от iceblast » 13 Яну 2014, 14:43

Колега за съжаление не е така. Има дефект в дизайна на коляновия вал и износва веригата. Единственото, което може да удлъжи пробега преди фала е да се кара леко колата и да се сменя много често масло, за да намалява триенето, но рано или късно се случва. Може да се отложи със смяна на верига, но за да се смени се вади целият мотор и е по-добре като го вадиш да си го направиш, ако ще си го караш.

Ти с автомат ли си? Аз на 525Д-то ми ръчка, най-високият разход към момента ми е 9.7л./100км., среден за последните 6000км. 8.4л/100км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 11.12.2007
Пол: Мъж
Кара: Е60 525Д'09
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Slay » 13 Яну 2014, 15:48

Колко върви колата и дали 177 к.с. за Е60 са достатъчни е чисто субективно мнение.Аз като избирах моята също воден от съображения за по-нисък разход на гориво покарах кола с 177 к.с. двигател и не останах удоволетворен от вървежа.В крайна сметка си взех 197 к.с. , който според мен пак е компромисен вариант.
Мое мнение що се отнася до вървежа,по-добре се качи ти да покараш и да предцениш кой двигател те устройва.За друго можеш да сондираш мнение.
Успех с избора на кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2013
Пол: Мъж

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от a1n » 13 Яну 2014, 16:01

iceblast написа:Колега за съжаление не е така. Има дефект в дизайна на коляновия вал и износва веригата. Единственото, което може да удлъжи пробега преди фала е да се кара леко колата и да се сменя много често масло, за да намалява триенето, но рано или късно се случва. Може да се отложи със смяна на верига, но за да се смени се вади целият мотор и е по-добре като го вадиш да си го направиш, ако ще си го караш.

Ти с автомат ли си? Аз на 525Д-то ми ръчка, най-високият разход към момента ми е 9.7л./100км., среден за последните 6000км. 8.4л/100км.


С автомат съм да. Иначе разхода го отдавам на култовите задръствания в които попадам, и таланта ми да намирам най-големите тапи :mhihi:

Иначе аз съм по-склонен да вярвам че нещо друго също толкова скъпо ще се прецака преди веригата. От чужди форуми има N47 мотори на над 300хил. без проблем. А и до колкото разбрах проблема напълно се отстранява края на 2007/началото на 2008?

Иначе Slay е напълно прав, да си се качи и на двете да покара, и после да му прави равносметка разходи/динамика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bobo » 13 Яну 2014, 16:08

a1n написа:
iceblast написа:Иначе аз съм по-склонен да вярвам че нещо друго също толкова скъпо ще се прецака преди веригата. От чужди форуми има N47 мотори на над 300хил. без проблем. А и до колкото разбрах проблема напълно се отстранява края на 2007/началото на 2008?



това така ли е наистина?
защото тук четох това:
Timing chain problems

The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair.[6] The issue applies to all applications and power variants of the engine produced from 01.03.2007 to 01.03.2011. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009. UPDATE - It now seems that there are issues appearing with a limited number of engines manufactured after the supposed safe date of 01.03.2011.[7]

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#Ti ... n_problems


колеги а 525д, знам че е 3000см3. как харчи това в София примерно, автомат фейсово(лси)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от timur_lenk » 13 Яну 2014, 16:33

Братле,ако ще взимаш е60 последната ти грижа ще е разхода на гориво.Незнам дали с 2-3 л дизел на 100км повече ще икономисаш кой знае какво.Така че взимай най-мощната за парите които си приготвил.
Ще останеш доволен.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Bobo » 13 Яну 2014, 16:43

Искам да съм наясно с разходите си, защото ако 520д харчи 10, а 525д 14, а 530д 18 както чувам някакви подмятания, за мене от значение. Затова и питам =)
Искам да знам, че ще мога да я гледам и подържам спокойно, ако се окаже че разходите не са ОК за мен - просто ще се насоча на друг автомобил.
Искам да карам кола, която не би ме притеснявала, затова сондирам мнения.

За автомата някой нещо ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Cinder » 13 Яну 2014, 17:06

18/100 е малко прекалено, за който и да било дизелов двигател на Е60 :) 14-15/100 е максимума градско за 530d според мен. Има доста обширна тема с разходите, може да я разгледаш ако толкова те вълнува разхода. Според мен 2 литра/100 не трябва да са решаващи. Ако не държиш на конете, просто вземи по-запазения екземпляр, не зависимо дали е 525 или 530.

За автомата също има много теми, препоръчвам ти да ги прочетеш. Най-честия проблем е хидротрансформатора - като цяло до към 150,000км можеш да си сигурен, че няма да има проблеми, дори да е карана душманската. След това може да се замисляш за евентуално рециклиране (нови реално не произвеждат вече, "новия" е заводски рециклиран), но може и до 300,000+ километра пробег да нямаш проблеми, особено при по-слабите двигатели.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от iceblast » 13 Яну 2014, 18:16

a1n написа:
iceblast написа:Колега за съжаление не е така. Има дефект в дизайна на коляновия вал и износва веригата. Единственото, което може да удлъжи пробега преди фала е да се кара леко колата и да се сменя много често масло, за да намалява триенето, но рано или късно се случва. Може да се отложи със смяна на верига, но за да се смени се вади целият мотор и е по-добре като го вадиш да си го направиш, ако ще си го караш.

Ти с автомат ли си? Аз на 525Д-то ми ръчка, най-високият разход към момента ми е 9.7л./100км., среден за последните 6000км. 8.4л/100км.


С автомат съм да. Иначе разхода го отдавам на култовите задръствания в които попадам, и таланта ми да намирам най-големите тапи :mhihi:

Иначе аз съм по-склонен да вярвам че нещо друго също толкова скъпо ще се прецака преди веригата. От чужди форуми има N47 мотори на над 300хил. без проблем. А и до колкото разбрах проблема напълно се отстранява края на 2007/началото на 2008?

Иначе Slay е напълно прав, да си се качи и на двете да покара, и после да му прави равносметка разходи/динамика.


Той излиза 2007г. уж го оправят 2009г, но после се твърди, че пак има проблеми и уж чак след 2011г. решават проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW E60 мнения 520D 177к.с. / 525D 197к.с.

Мнение от Taruno » 13 Яну 2014, 20:19

след 2009та е ревизията на коляновия вал, а след 2011 е ревизията на самата верига т.е. до 2009та ремонта е много голям, а до 2011та ремонта е просто голям :D

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook